Menu
navigation

Bunny Girl Diary Affiliates Tagboard Bloggie Clubs Gallery Credits

The Bunny Girl
webmistress

Put a simple introduction here, and make it short. For the rest of of the information about you goes in the Profile tab :)

Want to Follow Me?
Fan Profile | Friendster | YouTube | Blogskins

Wishlist
What a girl wants...

UNDONE
DONE

My Prince
Danson Tang Yu Zhe~ DT 4 EVER


Music
the melody

Playlist Code :)

The Past
Recent Posts

Happy NEWYEAR
Tak suka hang lha perempuan !
Birthday boy
New skin :)
Woot woot
Vanilla Coklat
Blog baruu kud
Selamat pagi Tengahari
only you !!


Archives

December 2011
January 2012
February 2012


Welcome message goes here :]
If you'll use this layout. Please do follow me on my blog
@The Slumber Bunny ~ Lhezs
Thank You!
Hi Disclaimer! Put anything here. It's either a notice to your visitors or a welcome message, it's up to you :)
Back to School
Thursday, January 5 @ 8:48 pm

        Assalamualaikum . Hey dearest readers :) Sehad ka hampa semua ? Hehe Hope semua sehad nah . Berapa hari da aku ta update post ? Lebih pada 3hari da lha kan ? Hee now da buka sekolah kan ? So agak busy . Malah tahun ni aku akan menduduki peperiksaan awam (SPM) . Woahh , tak sangka aku da Form 5 . Hurm macam ta percaya kud . ---->
Welcome Back ! :)
Cikgu pun ada yang cakap macam to kat class aku . Yeahh , oke welcome back too cikgu² . Ha ok , na cerita pasai First day sekolah , masuk² to cikgu mengajaq apa , then ada HOMEWORK banyak pulak to . Haiyyy , sudah lha semua cikgu yang mengajaq form5 tahun lepas . Yang form4 tahun lepas mana ada dah . Kira oke lhaa kan tukaq cikgu . Haxhax , syok uhh . Kalau cikgu yang tahun lepas maknanya buad halai balai ja lhaa belajaq . Dengan homework ke mana , belajaq ke mana . But tahun nie aku tamao da ha main² . Na focus . Mak aku ckap . No more Facebook . Tapi na buka sat² ja to bule . Paling kuat 10minit ja . Kira oke ha to , hehehe lepas gian aku ha kat facebook . Yeahhh ... Blog nie pun kadang² ja kud bole update . Tak pa lhaa . Yang penting belajaq dulu . 

Phone pun mak aku amek , tak pa lha untuk kebaikan aku jugak kn . Lepas belajaq mak aku balik phone to :D . Aku pun bule ha mesej mesej g ngan Fizi . Aku ng Fizi pun da sebulan lebih . Hope kekai lhaa nuhh . ? :) Doa² kan lhaa sama nah ? :) hehehehe . Fizi pun ta banyak songeh kalau aku ta mesej dia just dia tanya ja aku p mana kalau tak mesej dia . Aku tau ha dia amek berat pasai aku . Thanks nah sayang ? Iloveyou tauu . T bila² kita jumpa , tapi taktao bila . La nie memang ta bole lagi .Busy skolah . Hang pun nak SPM jugak tahun nie . Takmao main² dah macam tahun lepas . Aku nak hang berjaya . Oke ? 

:) oke la nie semua sesi pagi . Memang sesak r jalan utama kan . hurm hurm , sekolah pun da buad transformasi baru , . Slogan skolah la nie . 'GURU SAYANG MURID' haxhax , memang perubahan ketara kat situ lhaa . Daripada ratusan murid kat skolah , sekarang da ribuan murid . Ya lha yang form1 and form2 da sesi pagi . So masuk sekolah pun kena awai lha . 7.20 da perhimpunan , 7.40 belajaq , 2.50@3.00 baru balik . Dengan skolah belakang lagi satu sesi jugak . Memang jem gila , macam tadi bas sekolah terkandas sebab qeta SAGA to punya pasai . Haiyy , nasib² . Minggu depan start Ahad nie dah mula extra class . Mampoih , balik pukuy 5 . Duet pun extra lha . Extra tak extra rm5 ja bulee . Oke lhaa aku pun makan pagi rm1 ja . kadang² rm2 sebab beli nasik kat kantin . Berbaloi jugak sedap dari hat tahun lepas . Tak sedap lansung . *rezeki jangan ditolak . haha Lapaq melantak sequpa to jugak . :) 

By the way , sekolah tahun nie best lagi dari yang tahun lepas sebab tahun lepas cikgu semua errr suka marah² . Tahun nie semua cool jaa . Relaxx beb  . hahaha :) 

0 Dropped Some Love