Menu
navigation

Bunny Girl Diary Affiliates Tagboard Bloggie Clubs Gallery Credits

The Bunny Girl
webmistress

Put a simple introduction here, and make it short. For the rest of of the information about you goes in the Profile tab :)

Want to Follow Me?
Fan Profile | Friendster | YouTube | Blogskins

Wishlist
What a girl wants...

UNDONE
DONE

My Prince
Danson Tang Yu Zhe~ DT 4 EVER


Music
the melody

Playlist Code :)

The Past
Recent Posts



Archives

December 2011
January 2012
February 2012


Welcome message goes here :]
If you'll use this layout. Please do follow me on my blog
@The Slumber Bunny ~ Lhezs
Thank You!
Hi Disclaimer! Put anything here. It's either a notice to your visitors or a welcome message, it's up to you :)
only you !!
Saturday, December 24 @ 11:54 pm

Hye readers . Tengok tajuk aku :D
Only youu  
Nak tau sapa eh ? Mohammad Hafizie bin Yusoff lha gerangannya .
Hehe , awad aku cuk cita pasay dia ?
Eh ikud suka hati aku lha , nie blog aku . ikut suka hati lha .
Janji aku happy . Kalau ta suka , jangan baca . Aku ta paksa pun lha

Uk hunny , i sayang you sangad² more than you sayang me . :)
#gabungayathahaha .
Jangan marah , betul lha tu ayat aku kan ?
Hampa bule buad tak kan aku tak bule buad ?
Hehehe , Hafizie Hafizie Hafizie .
Hang ada dalam hati aku ,
Ta da sapa yang bule curi hang dari aku .
Sapa nak hang , mai kat aku dulu . Mai aku pancung² dia .
Tetak dia , potong dia 80 bahagian
#eh bule ka potong sampai 80 bahagian ? . hehehe patut mencuba :)


Nampak kan picture kat atas sekali to ? ? Yea i nak macam tu sayang .
I nak kita macam tu sampai habis nyawa kita .
I sayang kat you , Hanya TUHAN yang tahu perasaan i sayang kat you .

#indahnya rasa bila dicintai . Hidup ini bagaikan hidup di syurga :)

I bahagia dengan you sayang . Jangan tinggalkan i sorang² eh ?
Jangan kasi hidup i terkontang-kanting mencari kasih sayang you eh ?
I nak kita hidup bahagia selama² nya . I hanya nak kan you ja la nie .
Family kita dah tahu pasal kita kan ? Ya i bersyukur sangad²
Mak i pun da restu kita sayang :) I gembira sangad .
Hanya you yang dapat ceriakan hari² i sayang .
Hanya you di hati i sekarang . Only you ~

0 Dropped Some Love